Nunta - Ana Maria si Laurentiu



Nunta despre care o sa va scriu cateva cuvinte astazi a fost tot din sezonul 2012. Pentru mine a fost cel mai relaxant eveniment din toate de anul trecut. 
In primul rand pentru ca drumul a fost fost incredibil de frumos datorita peisajului si foarte distractiv datorita companiei. A fost cat pe ce sa nu mai ajungem la destinatie. Eu si Marius am pus totul pe seama rasului si a glumelor. Nu stiu daca din cauza asta am gresit drumul de cateva ori sau din cauza faptului ca stam foarte prost cu orientarea. Cert este ca am reusit sa ajungem la locul desfasurarii evenimentului, doar ca am facut cu vreo 2 - 3 ore si cam 100 km peste ce arata harta si GPS-ul. Dar sa trecem peste :).... 
In al doilea rand pentru ca evenimentul s-a petrecut la Olanesti. Munte... aer liber... vreme frumoasa.
Si in al treilea rand datorita celor doi tineri: Ana Maria si Laurentiu. Doi oameni frumosi, bine dispusi si cu chef de fotografii. Ne-au primit in casa lor cu toata inima si ne-au facut sa ne simtim parte a familiei lor. Multumim pentru asta. 
Cu ajutorul celor doi miri eu zic ca am facut o treaba destul de buna la Olanesti. Totul se datoreaza deschiderii fata de noi si datorita faptului ca s-au acomodat usor cu camera foto. Dar cel mai bine va las pe voi sa decideti daca va place ce a iesit sau nu.




































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu