Botez - Daliana si Naum


O familie extraordinara. Acestea sunt cuvintele potrivite pentru a descrie familia la a caror eveniment fericit am participat acum o luna. Botezul Dalianei si a lui Naum a fost momentul care mi-a dat ocazia sa cunosc patru oameni minunati. Doi copii frumosi si cuminti si doi parinti extraordinari care se iubesc cel putin la fel de mult ca la inceput. E imposibil sa nu remarci acest lucru chiar si numai dupa 10 minute petrecute alaturi de ei.

Botezul gemenilor a fost si pentru mine foarte special deoarece a fost primul botez 2 in 1. M-am entuziasmat extraordinar de mult inca de cand am discutat cu parintii la telefon si am aflat ca au gemeni. Ca lucrurile sa devina si mai interesante entuziasmul a crescut si mai mult cand am aflat ca e vorba de baietel si fetita. Va dati seama ca mi-am dorit foarte mult sa fiu eu fotograful evenimentului. Ei bine vreau sa zic ca nu regret un moment. A fost o experienta foarte frumoasa. A fost genul de eveniment care iti da energie cat pentru un an intreg. Iti da elan sa mergi mai departe, iti ridica moralul si te face sa iti doresti sa devii din ce in ce mai bun.

E imposibil sa nu iti imaginezi ca om, macar o data in viata, cat de frumos ar fi si cat de norocos te-ai simti sa ai gemeni. Acest gand vine de cele mai multe ori la pachet cu intrebarea “cat de greu ar fi ?” si “oare cum m-as descurca?”. Eu personal nu stiu cum o sa ma descurc cu un singur copil dar pot sa va zic cum se descurca cei doi parinti norocosi… PERFECT… Fiecare stie ce are de facut si se inteleg din priviri… si cu siguranta nu e usor. Dragilor va felicit pentru tot ce reusiti sa faceti si va doresc sa fiti mereu familia extraordinara pe care am avut norocul sa o cunosc.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu